Emmin (ihana) elämä löytyy nyt Wordpressistä. Selaimesi siirtyy sinne automaattisesti ihan hetken kuluttua.

Jos automaattinen uudelleenohjaus ei toimi, klikkaa itsesi osoitteeseen http://emminuorgam.wordpress.com/ ja päivitä kirjanmerkkisi.

perjantai 12. kesäkuuta 2009

Deitti-ilmoitus

Nyt kun olen päättänyt aloittaa villin ja vapaan sinkkuelämän, on aika laatia avoin deitti-ilmoitus.

Hyvä ystävä,

Olen Inka Korhola ja asun Tampereella. Olen 43-vuotias, ikäisekseni kuitenkin erinomaisesti säilynyt nainen. Ammatiltani olen tarjoilija, se osaltaan auttaa pysymään nuorekkaana. Vapaa-ajallani ratsastan, käyn koirani Urhon kanssa agilityssä ja kausittain myös harrastan telinevoimistelua. Minulla on kolme lasta, Kristiina, Justiina ja Karoliina. Hiuksia minulla ei ole ja silmänikin ovat miltei läpinäkyvän vaaleat.
Kuuntelen mielelläni ruotsalaista ja englantilaista popmusiikkia. Ylivoimainen suosikkini on kuitenkin Anna Puu.

Jään innolla odottamaan vastauksia keski-ikäisiltä, hieman keskivartalolihavilta ja kaljuuntuneilta rekkakuskeilta. Laitathan mukaan kuvasi!


Jos nyt ei tärppää, niin ei koskaan.

0 kommenttia: