Emmin (ihana) elämä löytyy nyt Wordpressistä. Selaimesi siirtyy sinne automaattisesti ihan hetken kuluttua.

Jos automaattinen uudelleenohjaus ei toimi, klikkaa itsesi osoitteeseen http://emminuorgam.wordpress.com/ ja päivitä kirjanmerkkisi.

tiistai 9. joulukuuta 2008

Vitutus Maximus

Kello on 9.23 ja mä olen toimistolla. Olen ollut jo yli puoli tuntia. Siinä ajassa olen lukenut sähköpostin, hävennyt ystäviäni facebookissa ja lukenut blogeja. Tehokasta, eikö vain?
Syy siihen että olen keskellä yötä (oman biolog.. anteeksi, sisäisen kelloni, mukaan) on se, että atk-tukihenkilön piti tulla silloin puoli tuntia sitten päivittämään konettani. Oletteko koskaan kokeilleet tehdä töitä ilman Officea, tai vastaavaa sovellusta (?)? Ettekö? Minä olen, ja voin kertoa että se on melkein yhtä vituttavaa kuin turhanpäiväinen odottelu. Se että itse olen aina myöhässä, ei lievitä tätä tuskaa tipan tippaa.
Kello on 9.27 eikä atk-tukihenkilö ole edelleenkään tullut.

0 kommenttia: