Emmin (ihana) elämä löytyy nyt Wordpressistä. Selaimesi siirtyy sinne automaattisesti ihan hetken kuluttua.

Jos automaattinen uudelleenohjaus ei toimi, klikkaa itsesi osoitteeseen http://emminuorgam.wordpress.com/ ja päivitä kirjanmerkkisi.

sunnuntai 17. elokuuta 2008

Tämän vuoden lupaus

Istun junassa matkalla Helsinkiin. Viistosti mun edessä istuu n. 30-vuotias naimisissa oleva pariskunta, joka sai mut juuri lupaamaan, että mä en koskaan riitele julkisesti. Kuunnelkaa nyt niiden keskustelua.

Nainen: Just tätä mä tarkotin.
Mies: Mitä?
- No tätä.
- No mitä tätä?
- Sä varsin hyvin tiedät etten mä voi nukkua junassa.
- Niiiiiin?
- No nukut.
- Entä sitten?
- No mitä mä sit teen ku sä nukut?
- No en mä tiedä.
- Niin, arvaa mikset?
- No?
- No kun ei sua kiinnosta.
- Mikä ei kiinnosta?
- No et mitä mä teen!
- Siis mitä?
- Ei sua kiinnosta vaikka sä lupasit sillon ku muutettiin.
- Siis mistä sä nyt puhut?
- No ei sua kiinnosta yhtään mikään mitä mä teen!! Niin kun nytkään.
- Siis jos sä et nuku niin mäkään en nuku niinkö? Sitkö me vaan istutaan tässä hiljaa?
- Ai eiks sulla oo mulle mitään sanottavaa?
- No ei nyt just tuu mieleen.
- Vittu sä oot kyllä kans yks mulkku.
- Mikä sua vaivaa?
- Ei mikään.
- Ei niin joo...

Pariskunta hiljenee hetkeksi ja sit nainen jatkaa.

- No niin! Taas sä nukut!
- Mikä helvetti sun ongelma oikein on?
- Sä et kyllä oo yhtään muuttunu. Tai oot.
- Muuttunu mistä?
- No vitustako minä tiedän!
- Vittu sä olet saatana sekaisin!!
- Niin oon. Nyt haluat varmaan erota!
- Mitä sä puhut?!
- No haluat varmaan erota musta kun oon hullu!
- Voidaanko hei jatkaa kotona?
- Mistä sä tiedät tuunks mä sinne?
- (huokaus) No enhän mä tiedäkään.
- Niin et mä oon vaan joku itsestäänselvyys, niinkö?
- Et ole.
- No siltä se vähän tuntuu!! Rakastatko sä mua enää?
- Rakastan.
- Ethän rakasta.
- VOI VITTU!!!

Ja mies lähtee meneen.

Voi, on tämä VR aina välillä taivaan lahja maailmalle.. :)

3 kommenttia:

Mursu kirjoitti...

Hahahaha... ei teistä naisista ota ikinä selvää...

Anonyymi kirjoitti...

Ahhah :D

Maiju kirjoitti...

Tuosta alusta päätellen melkein jo luulin, että ollaan oltu samassa junassa kanssasi Emmi, heheh :)