Emmin (ihana) elämä löytyy nyt Wordpressistä. Selaimesi siirtyy sinne automaattisesti ihan hetken kuluttua.

Jos automaattinen uudelleenohjaus ei toimi, klikkaa itsesi osoitteeseen http://emminuorgam.wordpress.com/ ja päivitä kirjanmerkkisi.

sunnuntai 4. tammikuuta 2009

Mun elämä, milloin siitä tuli näin (tylsä)

Ei tylsä, vaan tavallinen. Ja tavallinen tuntuu hyvältä.

Olen alkanut pitää siivoamisesta ja juoksen rätti kourassa ympäri asuntoa, koska murut ovat inhottavia. Teen ruokaa, en vaan sitä perinteistä jauhelihakastiketta, vaan ruokia jotka vaativat aikaa ja tarmoa; laatikkoruokia joita pitää ensin paistaa ja kääntää ja vääntää tai pitkään haudutettavia ruokia. Tänään leivoin sämpylöitä että chili con carnen kanssa olisi tuoretta leipää.
Aina välillä käymme kävelyllä tai ulkona syömässä (kävellen), että saadaan raitista ilmaa. Eilen olimme yhden ystävän läksiäisissä, mutta en juonut tippakaan viiniä. Yksi perjantai-ilta olimme kotona ja katsoimme Tartu Mikkiin -ohjelmaa (Sami Hintsasta, aww). Enää puuttuu kävelysauvat ja tuulipuku.

Kaikesta huolimatta, tai ehkä juuri siitä johtuen, nautin tästä. Nautin siitä, ettei tarvitse juosta baareissa ja olla sosiaalinen. Nautin siitä että olen kotona ja tavallinen.
Nyt katselen Vesku Loirin konserttia, joka vaikuttaa maailman parhaalta tv-ohjelmalta ever.

Onneksi ensi viikolla alkaa työt.

9 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Rakas. Susta on tulossa aikuinen. Hooray!

Anonyymi kirjoitti...

En tunne sua enää.

Sini kirjoitti...

Miisa. Rakas. Mä odotan sitä, kun sulle tulee ihan samanlainen vaihe.

Anonyymi kirjoitti...

Sini. Rakas. Kun se päivä tulee niin I might as well kill myself.

Sini kirjoitti...

Mutta hei. Kyllä ne homokommuunitkin kaipaavat silloin tällöin siivousta ja ruokaa! :D Remember, homokommuuni = ainoa arvoliberaalien tunnustama perhemuoto.

Emmi Nuorgam kirjoitti...

Mut mä oon nykyisin konsu (vaikken sitä tietysti myönnä, kun kiellän kaiken tälläisen kahtiajakavan käsitemäärittelyn), joten mua oikein etoo tuollaiset ajatukset homokommuuneista!

Sini kirjoitti...

Niin, totta. Sua oikein oksettaa. Mä katson juuri tanskalaista dokumenttia kahden naisen perustamista perheistä.

Anonyymi kirjoitti...

Niin, no Sini sä tietysti voitat koska katsot dokumenttia, mikä ainakin osittain on totta, mutta itsehän olen katsonut tänään puoli päivää L-koodia ja kironnut sitä että huomena ei ole kaupat auki ja tarvii odottaa ties mihin että saan ostettua neloskauden.

Anonyymi kirjoitti...

Emmi hei, Fantille sit kans tuulipuku, mutta tietysti miesten väreissä :D:D